środa, 23 października 2013

Peaceful day

Hej!
Dziś taki mały szybki poscik . Lekcje przebiegły mi dosyć szybko a nawet i fajnie . Jedyną chyba dzisiejszą fajną lekcją była chemia . A mianowicie mieliśmy lekcje doświadczalną <3 .
Po lekcjach poszłam poprawić kartkówkę z biologi, lecz będę musiała iść za tydzień, bo kilku zdań mi tam brakowało . A po biologi szłam na dodatkowy wf, by zdać podbicia niestety też nie udało mi się jak chciałam . Połowę podbić zdam na lekcji, a połowę na dodatkowych . Po szkole poszłam do papierniczego z Oliwią, a potem do Rossman'a .
Kupiłam szamponetkę, ciemny brąz i jutro mam zamiar farbować włosy . ( na zdjęciu niestety jest słaba jakość ) :P

Wieczorem wyszłam z Martyną na dwór . Martyna jechała na rolkach a ja na rowerze .  Jeździliśmy tak dosyć długo, oczywiście już po ciemku . Potem odprowadziłam Martynę, i przy okazji usiadłyśmy na ławce na placu zabaw no i gadaliśmy przez dobre prawie 2 godziny .
Do mnie i do niej ciągle ktoś dzwonił,ale w końcu rozeszłyśmy się . Nie powiem,troszkę zmarzłam ..
Jutro miałam poprawić fizykę, coś czuję,że spędzę troszkę czasu w nocy przy książce.. :C

 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz