piątek, 11 października 2013

Sunny Friday

Cześć !
Ahh no to zaczyna się długi weekend, w sumie może nie aż tak długi ale chociaż te 3 dni wolnego . Kartkówka z matematyki dobrze mi poszła dostałam 5- , niestety złą oceną dziś jest jedynka z odpowiedzi z lektury z polskiego . Umówiłam się z panią,że w czwartek poprawię tą jedynkę, bo doczytam lekturę .

Po szkole pojechałam do Dominiki zawieźć jej zeszyty . Pogadałyśmy chwilę przed blokiem, a potem weszłam do niej na herbatkę . Przy okazji Dominika wytłumaczyła mi coś z matematyki .
O 16:30 pojechałam do Martyny, czekała na mnie z Oskarem, bo mieliśmy iść na różaniec .
 Dominika ma moje prawie wszystkie zeszyty, więc nawet nie mam co robić . Następny tydzień znów zawalony sprawdzianami i kartkówkami . W poniedziałek nie idę do szkoły, bo dzień nauczyciela . We wtorek idę na 9:40 do szkoły, a w środę idę na rajd papieski . Troszkę km przejdę, mam nadzieję że nie padnę :d
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz