wtorek, 5 listopada 2013

Excellent day

Hej !
Krótki dziś był dzień, a przynajmniej tak mi się wydawało . Na technice dosyć mocno się wkurzałam,bo nie umiem wyszywać muliną na kanwie.. Co chwilę mi się coś zaplątywało .
Fizyki nie było, a co za tym idzie? nie znam oceny z poprawy :C . Zamiast fizyki mieliśmy matmę, czyli 2 matmy pod rząd . 
Na niemieckim mieliśmy powtórkę przed sprawdzianem, i udało mi się go zobaczyć i wiedzieć dokładniej co na nim będzie :) 
Z historii dostałam 4 z kartkówki . A po lekcjach godzinę czekałam z Oskarem na holu i przygotowywaliśmy się jeszcze do poprawy pracy klasowej . Na 9 lekcji poszliśmy to napisać . Myślę,że dobrze mi poszło . Zobaczymy jaki będzie wynik końcowy :)
Pod wieczór poszłam z psem na spacer i przyznaję,że wieczorki stają się coraz to chłodniejsze .




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz