niedziela, 26 lipca 2015

Wypad do nowego zoo w Poznaniu

Hej !
Dzisiejszy post będzie na temat nowego zoo w Poznaniu.
Przedwczoraj wybraliśmy się z Adrianem do nowego zoo. Nie byłam jeszcze tam,więc byłam bardzo ciekawa jak to tam wszystko wygląda. Były trzy trasy,którymi można było iść i to wszystko zwiedzać. Zdecydowaliśmy,że jesteśmy wytrwali i idziemy najdłuższą drogą! Pogoda nam na szczęście sprzyjała, chodź czasami było aż za ciepło. Obejście całego zoo zajęło nam około 4 godziny łącznie z obiadem. Jest bardzo dużo ciekawych zwierząt,o których nie widziałam o ich istnieniu :) .
Najbardziej chyba spodobały mi się miejsca gdzie była motylarnia,mimo tej gorączki w środku,słoniarnia i miejsce gdzie były tygrysy. Tygrysy potrafią zjeść 7 kg mięsa dziennie,i mają 7,5 cm długości kłów! :O
Po obejrzeniu wszystkich zwierząt postanowiliśmy wejść do ogrodu dziecięcego. Dobrze zrobiliśmy! Tam też było wiele fajnych zwierząt np. papugi,króliki,osiołki,kucyki,owieczki i kilka innych :)












Nowe zoo było założone w 74 roku, jakiś czas wstrzymano rozbudowę tego miejsca. Po jakimś czasie zaczęli sprowadzać tam jelenie,lamy,wielbłądy itp. Potem powstał pawilon insektarium,a następnie pawilon zwierząt nocnych i wiele innych zwierząt.
Największą najlepszą atrakcją jest wybudowana w 2008 roku słoniarnia. Tam znajduje się duży obszar wybiegu dla słoni, jak i w środku mają swoje tzn. boksy. Ciekawą atrakcją jest również kolejka,która jeździ po całym terenie.Całe zoo to są tereny leśne,które zajmują 117 ha!
To miejsce wywarło na mnie bardzo dobre wrażenie! I polecam wybrać się tam w wolnym czasie.










6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wypad ;) Masz śliczną koszulę ;)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zoo,muszę się wybrać;) Widać że wypad udany :))
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wycieczki do zoo, zazdrocha! Ale cudne te słoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam kilka lat temu w tym ZOO i bardzo mi się podobało :D Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, dawno nie byłam w zoo, koniecznie muszę się do jakiegoś wybrać! Słodkie słoniki jejku edklsngovfke

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń