sobota, 12 września 2015

Podsumowanie wakacji 2015!

Cześć :)
Ah wakacje minęły bardzo szybko! Nawet nie wyczułam,że były. W te wakacje byłam na morzem w Dźwirzynie.
Byliśmy tam od 1 do 6 sierpnia,idealnie,aby odpocząć. Pogoda akurat nam wszystkim sprzyjała i było bardzo cieplutko, chwilami nawet aż za bardzo. Zimne morze było idealne w tak upalne dni.
Codziennie chodziliśmy wszędzie gdzie tylko się dało. Oczywiście po zjedzonym obiadku na mieście nie obyło się bez grania na automatach :)
Piękne zachody słońca kończyły każdy wspaniały dzień tam spędzony. Jadłam pyszne i ładnie udekorowane lody i gofry! To chyba najlepsza rzecz jaka może być! :) Również spróbowaliśmy dwóch dobrych drinków :)

















Jednak wyjazd nad morze to nie była jedyna fajna chwila ;)
Spotkałam się również z przyjacielem,który mieszka oj troszkę dużo km ode mnie. Uważam spotkanie za bardzo udane! Byłam z nim na świetnych naleśnikach w Poznaniu! W późniejszym czasie również spotkałam się przyjaciółką,która wyjechała do Anglii. Spędziłyśmy razem świetny dzień :)






4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia z wakacji masz! Mają tak sympatyczny klimat. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  2. te wakacje byly mega:((

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne fotki:) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń